torsdag 2 oktober 2008

forskning pågår...

Eftersom de flesta lärosätens webbsidor och webbstrukturer är minst sagt hämmande att engagera sig i, där det lärosäte jag befinner mig på tyvärr inte är något undantag, så vad göra annat än att ta den lättaste vägen: blogga om min forskning....

Däremot misstänker jag att det här inte kommer vara den lättaste och lättsammaste sidan här i världen ;-) Av flera orsaker: jag kommer att skriva på engelska och svenska lite blandat, jag kommer att skriva vetenskapliga texter och vardagsbetraktelser huller om buller och slutligen kommer jag inte vara så strukturerad som jag själv skulle önska i mina tankar.

Men, men - som i livet i övrigt. Skall man alltid tänka efter innan så blir det väldigt lite gjort.
/katarina

1 kommentar:

  1. Jag tror att du har väldigt mycket intressant att bidra med, så jag ser fram emot dina kommande tankar :)

    Men din blogg är låst för öppna kommentarer, och du borde öppna det...för att göra det enklare att kommentera ;)
    peterA

    SvaraRadera